Plata produselor :

Produsele achizitionate online  le puteti achita in 2 moduri:

 1. Plata la livrare/ ramburs

Comanda se achita reprezentantului firmei de curierat rapid la livrarea coletului. Este ceea ce se cheama si plata ramburs. 

 2. Transfer bancar (ideal pentru persoanele juridice)

Dupa ce efectuati comanda si cunoasteti suma totala de plata, achitati in contul nostru valoarea produselor.   Solicitati reprezentantilor de vanzari   factura  -  o veti primi  in E-mail sau  pe fax.

Transferul bancar se va efectua conform facturii primite , originalul facturii fiind prezent in colet. Comanda va fi procesata dupa ce avem confirmarea platii .

3.

Plata online prin Card

Magazinul Online ambientdecor.ro vinde online produsele sale prin intermediul serviciilor de plata online ale www.mobilpay.ro. În acest fel putem asigura clienților noștri un serviciu sigur și eficient de comandă și plată online.

Pentru produsele cu statusul ,,Disponibil la comanda” – Bunul nu este disponibil in stocul ambientdecor.ro si pentru moment nu avem informatii despre disponibilitatea acestuia in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrezi o Comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “Disponibil la comanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica disponibilitatea produsului in stocul furnizorului si te va contacta telefonic ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului si termenul de livrare. Aceste produse necesita plata in avans.

Politica de retur :

 "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.


II. Clientul se obliga sa notifice in scris printr-un e-mail la adresa ambientbuzau@yahoo.com  , intentia sa de a returna produsul/produsele achizitionate, in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor, iar in cel mai scurt timp va primi un e-mail cu instructiuni de returnare. Pentru a fi acceptata returnarea acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original care sa-i ofere siguranta la transport; produsul/produsele nu trebuie sa fie folosite, zgariate, murdare  sau deterioarate , sa nu lipseasca piese sau componente etc ). 


Dupa notificare, clientului ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice de la primirea lor, in caz contrar, consideram cererea nefondata/invalida si putem refuza returul. 


       Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cu valoare egala sau mai mare decat valoarea produsului comandat initial, cheltuielile de livrare fiind suportate de cumparator.
Clientul nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii: 

- in cazul in care se depaseste termenul de 14 zile calendaristice de la primirea produsului    
- in cazul in care produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat.

 In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului.  Rambursarea se face DOAR in contul dvs, nu putem inapoia banii cash.  In formularul de retur ce vi se pune la dispozitie, va rugam sa completati contul bancar IBAN. 

 

   In cazul inlocuirii produsului cu altul disponibil pe stoc, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.    

   In cazul in care Clientul care a returnat un produs cu defect, si  nu dispunem de un produs corespunzator pentru inlocuire, vom oferi clientului contravaloarea produsului.     
    
    In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client, exceptie facand situatia in care ati primit alt produs  decat cel comandat de dumneavoastra. In acest caz compania noastra  va suporta contravaloarea transportului pentru inlocuirea produsului sau returnarea in cazul in care produsul nu mai este disponibil pe stoc.

Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitate de catre client, nu se ramburseaza.


         In cazul in care ati primit alt produs decat cele comandate de dumneavoastra,  va rugam sa ne contactati in maxim 48 ore printr-un e-mail la adresa:  ambientbuzau@yahoo.com

 Clientul/ Cumparatorul trebuie sa returneze Bunul in aceeasi stare in care a fost primit si in intregimea sa (incluzand toate partile componente, suruburi, etc.). Orice incalcare a acestor prevederi atrage dupa sine refuzul Returului si imposibilitatea recomensarii Clientului/Cumparatorului. De asemenea, Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru manipularea, transportul si nu accepta returnarea produselor ce prezinta defecte ca urmare a actiunii acestor factori.

In cazul returului, Clientul/Cumparatorul are obligatia de a impacheta corespunzator Bunurile astfel incat acestea sa poata fi protejate si manipulate in conditii de siguranta pana la depozitul Vanzatorului. Daca Clientul/Cumparatorul trimite produsele impachetate necorespunzator pentru protejare/manipulare este raspunzator de orice distrugere, defecte, descompletari constatate la receptia returului. Prevederile de mai sus nu se refera la ambalajul original al produselor ci la orice ambalaj care conform standardelor de curierat precizate pe pagina curier sunt in masura sa protejeze produsele in functie de specificul lor (material, dimensiuni etc).

Trimiteti coletul, cu orice companie de curierat rapid pe adresa de retur:

INDEPENDENTEI 95, BUZAU-Ambient Home Decor SRL

 

Indiferent de compania de curierat rapid,  taxa de transport pentru retur va fi suportata de dumneavoastra.  

 Retururile expediate cu plata la destinatar nu vor fi acceptate!  Orice retur intai este verificat la depozit, apoi se returneaza banii.